سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرگویی، حکیم را می لغزاند و بردبار را ملول می کند، پس پرگویی مکن که به ستوه آوری و کوتاهی مکن که خوار گردی . [امام علی علیه السلام]

انتظار فرج

 
 
انتظار فرج(دوشنبه 86 اسفند 20 ساعت 3:11 عصر )

بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین و هو خیر ناصرا و معین

با عرض سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیز از کجا باید شرو ع کنم بنده چند بار در این سایت وبلاگ درست کردم اما متاسفانه به علت اینکه کاربری که می نوشتم را یادم می رفت  دیگه نمی تونستم ادامه بدم و فقط یک بار آپ می کردم شکر خدا دیگه این کاربرو یادم نرفته فعلااز دوستان کمک خواسته بودم ولی متو جه بنده نمی شدن من وقتی که کاربرو می نوشتم اهمیت نمی دادم فقط هواسم به وبلاگ بود اسم وبلاگمو می نوشتم اما سایت از من کاربر می خواست که بنده فراموش کرده بودم خوب  ماه محرم و صفر هم تموم شد  به ایام نوروز عید باستانی ایرانیان نزدیک شدیم و زودتر از ان شهادت امام حسن العسکری در پیش داریم پدر بزرگوار امام زمان حجت بن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف ابن جوزی تولد امام حسن عسکری را در 231 و وفات آنحضرت را 260مینویسد و عمر امام را 29 سال در زمان خلافت المعتمدعلی الله شیخ مفید(2)تولد امام را در مدینه 24ربیع الاول سال 232وفات آنحضرت را در سن 28در همان ماه  به هر حال عمر شریف شان در سن جوانی بود پدر امام حسن عسکری امام علی النقی (الهادی)(ع)و مادر ش سوسن بود که از زنان صالح روزگار و دارای فضائل نفسانی  بود به همین مناسبت از تمامی دوستدارا اهل البیت دعوت به عمل می اید تا در این ختم صلوات که از امروز تا روز شهادت امام حسن العسکری ادامه دارد بزرگواران می توانند از یک صلوات تا هر چند تا که تونستند میتوانند بفرستند التماس دعا خدا نگهدار